Autor |
Wiadomość |
m966
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Eisengiesserei
|
Wysłany: Pon 1:19, 31 Mar 2008 Temat postu: DK-88 |
|
|
Czas chyba napocząć forum.
-------------------------------------------------------------------------------------
W poniedziałek (czyli dzisiaj) ma zostać otwarty węzeł DK-88 w sąsiedztwie Tulipana.
W poniedziałek, 31 marca, o godz. 10.00 zostanie otwarty nowy węzeł komunikacyjny na Drodze Krajowej nr 88 w Gliwicach (tzw. węzeł rzeczycki). Jest on zlokalizowany 500 m przed węzłem „Kleszczów”, w którym DK 88 łączy się z autostradą A4. Budowę węzła sfinansowała angielska firma deweloperska SEGRO, która w jego pobliżu stworzyła Tulipan Park Gliwice.
Więcej na: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Nie 14:01, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Heh, jeszcze nie miałem przyjemności w ogóle jechać odnowionym kawałkiem (a przecież już mamy go od pół roku )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zuku
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:44, 27 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ten nowy odcinek jest calkiem przyjemny tylko.. za waski. Czasami mam pietra ze sie nie zmieszcze i wyladuje pod jakims tirem:) Jednak brakuje tam drugiego pasa ale wydaje mi sie ze ekonomicznie nie byloby go sensu budowac. Ruch chyba tam za duzy nie jest by bylo to niezbedne. Moze jak zamknie sie pierscien autostradowy..
Z innej beczki - jest w planach gruntowny remont pozostalego odcinka 88? Zwlaszcza jesli mowimy o zakrecie tuz przy zjezdzie na Maciejow (od strony Gliwic). Ten zakret nieraz doprowadza mnie do palpitacji serca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
m966
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Eisengiesserei
|
Wysłany: Pon 2:52, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Zuku napisał: | Zwlaszcza jesli mowimy o zakrecie tuz przy zjezdzie na Maciejow (od strony Gliwic). Ten zakret nieraz doprowadza mnie do palpitacji serca. |
Zakręt będzie zmodernizowany przy okazji budowy autostrady A1, która w tamtym rejonie będzie się krzyżować z DK88. Zrobią wtedy pewnie dwie jezdnie, a chyba też jakieś drogi zbiorcze pomiędzy węzłami DK88/A1 i DK88/ul. Chorzowska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
m966
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Eisengiesserei
|
Wysłany: Śro 21:40, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Kończą się właśnie wyburzenia przy ul. Portowej, niedaleko skrzyżowania z Edisona, gdzie ma się znajdować wylot estakady z ul. Perseusza (alternatywnej dla DK-88, dlatego zamieszczam w tym wątku). Generalnie, wygląda na to, że coś się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
emez
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 23:06, 21 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Po zimie (po jej pierwszym zdecydowanym ataku) słynny wiadukt na dekawce jest w jeszcze gorszym stanie. Kręcili się tam dzisiaj jacyś panowie w kamizelkach - być może żeby ocenić, gdzie co załatać. Nowe dziury trzeba omijać, a w jednym miejscu zrobiła się hopka jakby zjazd z krawężnika. Nie wiem czy to się już może wali? Pozdrowienia dla pracowników strefy stojących tam w korku na przełomach zmian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
megaziom
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 953
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:49, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Obwodnica Krosna i odcinki trzech dróg krajowych powstaną przy wsparciu unijnym. Projekty te zostaną dofinansowane kwotą ponad 64 mln zł
Dołączenie do listy inwestycji współfinansowanych przez Brukselę przebudowy wiaduktu drogowego nad torami w ciągu drogi krajowej nr 88 w Gliwicach, przebudowy drogi nr 94 na terenie Dąbrowy Górniczej, przebudowy węzła Antoninek w ciągu trasy nr 92 w Poznaniu i rozbudowy obwodnicy Krosna było możliwe dzięki ostatniej aktualizacji listy projektów kluczowych. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Pią 12:55, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
dobrze!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 17:32, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba jeszcze nie było
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Wto 18:33, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To chyba jakaś kpina, że nie zmieni się kompletnie przekrój tego mostu? 1x4 nawet bez bariery rozdzielającej.....................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 19:35, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A do tego w kierunku Strzelec praktycznie będzie jedno pasmowy (bo drugi pas jest przewidziany jako zjazdowy na Portową) oraz dalej będzie też na nim ograniczenie (tylko do 70 km/h)
PS. Z załącznika wystarczy wywalić katalog "PB", który jest chyba moimi ulubionymi PDF-ami ze skanów, i już wielkość spada o prawie 900 MB.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwarek dnia Wto 19:38, 29 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
m966
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Eisengiesserei
|
Wysłany: Wto 21:25, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A nie jest tak, że zmiana przekroju oznacza więcej formalności na etapie pozwolenia na budowę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Wto 21:41, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
^^ aa, bulisz pewnie z 10-20mln na przebudowę, ale oszczędzasz na formalnościach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
m966
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Eisengiesserei
|
Wysłany: Śro 7:59, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Może zależało im na czasie. Trudno oceniać. Pewnie, że 2x2 byłoby lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Śro 8:29, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
^^ bez przesady. Mieli wystarczająco dużo czasu na przygotowanie dokumentacji, decyzja o przebudowie (w takim zakresie - zostawiamy konstrukcję, zmieniamy płytę) zapadła już kilka lat temu.
W ogóle cała DK88 mogłaby wyglądać tak:
fotka Mastahor z SSC
Jak widać to jest realizacja (DK94 - Kraków Korczowa), czyli spokojnie można dostać odstępstwo na odległość od bariery (nie musi być 0,5m jak w przepisach). Cała jezdnia musiałaby być poszerzona o ramptem 0,5m ([link widoczny dla zalogowanych]), choć miejsce pod wiaduktami jest a metr z każdej strony i tyle byłoby najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|