|
|
Autor |
Wiadomość |
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Czw 20:35, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A propos 617:
Przystanek Czas
Gliwice Zajezdnia 3:25
Helenka ELZAB 3:50
zajebisty kurs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 20:45, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
On teraz też jest, tylko nie wpisany w rozkładzie internetowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Czw 20:51, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A czy Zabrze za niego płaci? Skoro ten autobus jeździ, to nie rozumiem, czemu nie może zatrzymywać się na każdym przystanku (na żądanie) i być skoordynowanym z A4N na przykład.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stachu
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:51, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Kawrek: Na 32 wchodzą oficjalnie dwa niskie, ale już teraz zdarza się, że są 3. W niedziele 4 na 5 wozów to z reguły niskie, chociaż zdarza się, że jest mniej.
kaspric: Plany zadań do A4N, 32N, 194N, 617N się niczym praktycznie nie zmieniły. Tylko wejdzie w życie 60N i 692N. Praktycznie zrobione na odczepne. "6 miejskich linii nocnych to już dużo". W każdym bądź razie z dużej chmury mały deszcz.
Ten drugi kurs 617N to typowo pracowniczy jest
I teraz tak:
A4N -1 wóz
32N - 2 wozy
60N - 1 wóz (+1 wóz dodatkowy)
194N - 2 wozy
617N - 1 wóz
692N - 1 wóz
840N - 2 wozy
-------------------
Łącznie 11 wozów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stachu dnia Czw 20:52, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Czw 21:15, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
zmiana jednego 32N do Zabrza o 5 minut wcześniej umożliwia przesiadkę na 7N (jak już kiedyś pisałem).
kurde, naprawdę brakuje tego jednego kursu 32 o północy. To jest porażka, że od 23:14 do 0:57,czyli ponad godzinę 40 nic w tym kierunku nie jedzie...
IMO najlepsze byłoby wciśnięcie tam 71N
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaspric dnia Czw 21:19, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 21:27, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
kaspric napisał: | kurde, naprawdę brakuje tego jednego kursu 32 o północy. To jest porażka, że od 23:14 do 0:57,czyli ponad godzinę 40 nic w tym kierunku nie jedzie... | Z 32 jest to logistycznie niewykonalne, bo ten kończący 23:57 na Piastów to przegubowiec.
W sumie jestem ciekaw jednego. Skoro od czasu do czasu pojawiają się kolejne planowe CN-y w gliwickich rozkładach, to może by tak KZK mógł zagospodarować te trzydzieści kilka CN-ów, które pojawiły się od ostatniego przetargu?
Aha, jechałem dziś białym MAN-em #150. Chyba jest dużo cichszy od innych, przynajmniej na postoju. Może to tak z nowości.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwarek dnia Czw 21:32, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Czw 21:46, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
^^ dlatego najlepszy byłby np 71 o północy - dla jadących z Pszczyńskiej przesiadka na pl.Piastów. Ale tu by trzeba gadać z Pyskowicami :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Czw 22:15, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Swoją drogą - powiedzcie mi, czy wszystkie autobusy faktycznie muszą zajeżdżać aż do zajezdni, tj. 194N, A4N? Tam są jakieś zmiany czy coś?
A4N wygląda na to,że tylko zawraca na zajezdni (po 6 minut postoju).
I teraz się przyglądnijmy co jedzie z pl.Piastów w kierunku Zajezdni:
A4N 0:08
840N 0:14
A4N 1:48
840N 2:06
Więc pytam się - po cholerę A4N dojeżdża do zajezdni?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaspric dnia Czw 22:21, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 22:22, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Muszą - masz tam chyba przesiadkę na tramwaj.
No i tam pracują chyba kierowcy.
Najśmieszniejszy jest 840N z Gliwic - 3 kursy z czego dwa zjazdy do zajezdni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwarek dnia Czw 22:27, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Czw 22:26, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
dojazd A4N: 0:18 1:58 2:58
odjazd T1: 0:20 1:05 2:30
No zwłaszcza te 2 nocne kursy są tak skoordynowane, że ja ***
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 22:27, 26 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A4 to strategiczny zatramwaj i musi jeździć do zajezdni, chociażby nie było sensu.
840 to linia PKM-u kursująca po Chorzowskiej, czyli musi mieć zjazd do zajezdni wpisany w rozkład, choćby nie było sensu.
194 jedzie w dzień do zajezdni, poza tym to linia PKM-u, czyli musi mieć kurs do Zajezdni wpisany w rozkład, choćby nie było sensu (kierowcy przecież mogą sobie podjechać w razie czego autobusem jadącym bez pasażerów)
Jednym słowem KZK GOP.
A za wszystko płaci gmina i moooże pasażerowie (choć nie wiem, czy w tylu kursach do zajezdni znajdą się inni niż kierowcy [mający bilety roczne])
EDIT. Chociaż tak prawdę mówiąc najlepiej skomunikowane z tramwajem 1:05 jest 194N.
A najlepiej skomunikowane z tramwajem 0:20 jest 840N:
T1: Zajezdnia 0:20 - Chebzie 0:55
840N: Zajezdnia 0:22 - Chebzie 0:45
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwarek dnia Czw 23:25, 26 Sty 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 9:33, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Poprawili rozkład 617 i jedna rzecz zaczęła mnie niepokoić. Z rozkładów osobno na robocze szkolne i robocze w ferie oraz z sobotnich i niedzielnych zrobili jeden na robocze i jeden na wolne. Albo uporządkowali rozkład (co byłoby dość nieoczekiwane, bo zazwyczaj się tym nie martwią), albo pozmieniały się przyporządkowania taboru. Dotychczas było:
Robocze: 5CN
Ferie: 3CN+2BN
Soboty: 3CN
Niedziele: 3BN
Czyżby znalazło się miejsce skąd wzięto pieniądze na nocki?
PS. Czasem jednak przydałby się rozkład "W4"/"dyspozytorski" na KZK GOP tak jak jest na stronie TŚ (czyli z typem taboru i nr wozów). I tak mają te dane, zapisać to do bazy to pikuś a może komuś by się to przydało...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwarek dnia Pią 9:45, 27 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Sob 16:58, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Kwarek napisał: | PS. Czasem jednak przydałby się rozkład "W4"/"dyspozytorski" na KZK GOP tak jak jest na stronie TŚ (czyli z typem taboru i nr wozów). I tak mają te dane, zapisać to do bazy to pikuś a może komuś by się to przydało... | Może właśnie o to chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Sob 17:41, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A na zajezdni wygląda to tak
Przyjazdy Odjazdy
A4N 0:18
0:20 T1
840N 0:22
0:35 617N
194N 0:50
840N 1:04
1:05 T1
A4N 1:58
840N 2:14
2:30 T1
A4N 2:58
3:10 T17
3:30 T1
194N 3:38
3:39 T3
3:40 T17
3:41 T18
3:53 T3
03 T1
A mogłoby tak:
Przyjazdy Odjazdy
840N 0:22
0:23 T1 +3
0:35 617N
194N 0:50
840N 1:04
1:05 T1
840N 2:29 +15
2:30 T1
A4N 3:09 +11
3:10 T17
3:30 T1
194N 3:38
3:39 T3
3:40 T17
3:41 T18
3:53 T3
4:03 T1
Wyrzuciłem A4N, które nie są zjazdem. 194N to są wszystko zjazdy. Zjazdy 840N i A4N - wydaje mi się, że takie opóźnienia o kilkanaście minut nie powinny być problemem.
Jedyny problem wydaje mi się to przesunięcie tramwaju T1 (Kwarku - on teoretycznie jedzie inną trasą, więc powiedzmy, że jest to jakiś argument, żeby umożliwić przesiadki). 840N raczej nie da się tutaj ruszyć (bo jest skoordynowany ze wcześniejszym 840 na Zajezdni), zaś T1 nie ma postoju w Chebziu (inne mają po 5 a czasem i 10 minut)... hmm, chyba, że to nie jest ten pociąg?
I tym sposobem bez żadnej zmiany na gorsze w KM zyskujemy do wykorzystania jakieś 16wzkm dla A4N (np na wydłużenie trasy do Brzezinki? Trochę by trzeba dołożyć, ale jednak)[/list]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaspric dnia Sob 17:51, 28 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 20:42, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
kaspric napisał: | A na zajezdni wygląda to tak
[...]
A mogłoby tak:
[...]
| Skoro fachowcy z Busmanem zrobili takie rozkłady, to na pewno wcześniej przejrzeli wszystkie linie w okolicy, sprawdzili skomunikowania i to co jest teraz jest jedyną i najlepszą możliwością. My amatorzy możemy to tylko popsuć.
Jak będę miał więcej sił, to spróbuję to przejrzeć.
kaspric napisał: | Jedyny problem wydaje mi się to przesunięcie tramwaju T1 (Kwarku - on teoretycznie jedzie inną trasą, więc powiedzmy, że jest to jakiś argument, żeby umożliwić przesiadki). 840N raczej nie da się tutaj ruszyć (bo jest skoordynowany ze wcześniejszym 840 na Zajezdni), zaś T1 nie ma postoju w Chebziu (inne mają po 5 a czasem i 10 minut)... hmm, chyba, że to nie jest ten pociąg? |
Nie no, jedzie inną trasą i innymi przystankami.
Ale właśnie sobie zajrzałem na stronkę TŚ i to chyba tylko w KZK GOP jest możliwe, że o tej 0:20, czyli w porze kiedy każdy wozokilometr i każdy odjazd jest na wagę złota, przez całe Zabrze razem jadą przyspieszony (!) autobus i przegubowy (!) tramwaj. Przegubowy, bo akurat tam E1 ma jeździć.
Co do pociągów: [link widoczny dla zalogowanych], włącz dyspozytorski, tam jest wszystko. Rzeczywiście jedzie bezpostojowo.
Cytat: | I tym sposobem bez żadnej zmiany na gorsze w KM zyskujemy do wykorzystania jakieś 16wzkm dla A4N (np na wydłużenie trasy do Brzezinki? Trochę by trzeba dołożyć, ale jednak) | Jakie wydłużenie? Do wycięcia! Trzeba na ŚKUP zbierać!
PS. Ciekaw jestem dlaczego do nocnych zmian w Gliwicach dołączono nocną linię zabrzańską (617N). Naturalne porządki? Czy może wniosek pasażerów?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwarek dnia Sob 20:46, 28 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|