Autor |
Wiadomość |
kwachu89
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:46, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tylko czekam na wyniki ankiety ... Wiem że to nic na A4 nie zmienia, dlatego dobrze że mają wpuścić przegubowce, ale będę miał taką tyci satysfakcje ... No i może w ślad za wynikami ankiety pójdą jakieś czyny protramwajowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 11:43, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak wszyscy (wiadomo gdzie ) psioczyli na te pakietowe przetargi, w których Gliwice mogły dostać aż 32 linie, a tu proszę: przetarg na "wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na 59 liniach komunikacji miejskiej w centralnej części aglomeracji katowickiej".
Wymagania:
136 krótkich, z tego 53 niskie (Gliwice miały 57/38 )
102 przeguby, 20 niskich, 40 ma być >= 1997 (Gliwice 80/20)
Jedyny plus to, w końcu, kary za puszczanie autobusów zwykłych na kursach niskopodłogowych, z czego podobno PKM Katowice słynie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwarek dnia Wto 11:46, 19 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wix
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Wto 14:46, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
kary to jedno a egzekwowanie to drugie. ja do skuteczności KZK podejdę jak zwykle - z chłodną i skalkulowaną nienawiścią ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ellilamas
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice - Zatorze/Gwardii/Sikornik
|
Wysłany: Wto 15:31, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Oni mają jedynie skutecznych kobuszewskich. Skutecznych gdy trzeba wziąć w łapę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mark40
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:12, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
kaspric napisał: | Dokładnie! Przegub i takt co 15 minut! | A jak to coś skoordynujesz z tramwajem w Zabrzu jadącym co 10 minut? W stronę Zabrza pewnie byłoby może lepiej bo łatwiej trafić na tramwaj, ale w stronę Gliwic?
Nie wiem też kogo ten przegub woziłby od Kościuszki do końca trasy, powietrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Wto 20:25, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Kurna Mark, Ty wiesz, co to ironia?;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mark40
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:26, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Źle zinterpretowałem kontekst wypowiedzi wśród pozostałych. Ale nie banuj mnie za to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
m966
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Eisengiesserei
|
Wysłany: Wto 22:12, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A4 trzeba by chyba podzielić na dwie albo nawet trzy linie. Ciąg Zatorze-Zwycięstwa-Daszyńskiego realizować mogłaby linia 624. Dodatkowo ciąg Wieczorka-Zajezdnia realizować mogłaby linia 259. Oba powyższe to przeguby co 20-30 minut (po zsumowaniu na Zwycięstwa byłby przegub co 10-15 minut). A dla pasażerów z ulic Słowackiego/Dolnej wsi przygotowałbym nową linię, która startowałaby rejonie POCHu (coś a'la dawne 186 bis) i jechałaby do centrum przez Dolnej Wsi, Nowy Świat i Wrocławską (odpowiednio Dworcową, Nowy Świat i Słowackiego) i to mógłby być krótki autobus też co 20-30 minut w szczycie.
Ewentualnie opcja druga: pozostawić A4 jako krótki autobus co 20-30 minut, a na odcinku Wieczorka-Dąbrowskiego przywrócić wahadłowo dwukierunkowy tramwaj. Ale tu raczej nie ma co liczyć na poparcie ze strony obecnych władz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m966 dnia Śro 13:07, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziutek997
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grottgera
|
Wysłany: Pią 16:49, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tam na takie życzenia i zachcianki patrzę z przymrużeniem oka... każdemu nie pasuje, ma jakieś pretensje i koncerty życzeń. Ja bym na przykład chciał aby 678 jeździł najlepiej co 10 min! a nie raz na 2 godziny! I jeszcze trochę innych bym wymyślił.
Wiadomo że każdy by chciał aby najlepiej miał przystanek pod samym oknem, kurs gdzie sobie wymarzy bez przesiadek etc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
m966
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Eisengiesserei
|
Wysłany: Pią 18:17, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tu nie chodzi o zachcianki, ale o to, jak można w ekonomiczny sposób obsłużyć tak nierówną linię, jak A4, która na początku i na końcu wozi mało kogo, a w środkowym biegu spory nadmiar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wix
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Sob 11:03, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
BSC zakupił z 5 Van Hoolów z Holandii, podobno 3-latki. fajne wynalazki tak na oko: [link widoczny dla zalogowanych]
a przy okazji, dobrze się stało moim zdaniem, że BSC przeszedł na inne linie, bo tam się bardziej nadaje - zwłaszcza na krzaka 93.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Sob 11:18, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
^^ ooo fajnie . Wszystkie mają gliwickie barwy?
W ogóle to świeże malowanie? Wygląda super
wix napisał: | a przy okazji, dobrze się stało moim zdaniem, że BSC przeszedł na inne linie, bo tam się bardziej nadaje - zwłaszcza na krzaka 93. |
patrząc na wielkość drzwi to te woziki na 677 by się nie nadawały . Swoją drogą ostatnio na 677 często widzę przegub (DABa albo Ikara), czy to na stałe?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaspric dnia Sob 11:27, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kwarek
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 11:46, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
wix napisał: | a przy okazji, dobrze się stało moim zdaniem, że BSC przeszedł na inne linie, bo tam się bardziej nadaje - zwłaszcza na krzaka 93. | Gdzie krzak? Linia pośpieszna Brzezinka/Łabędy-Waryński-Piwna. Z rannego zjazdu dość często korzystam, i czasem Andersa leci bez zatrzymywania. Ostatnio nawet wsiadając trafiłem na 4-5 pasażerów! W tym 3 kontrolerów. (Od Waryńskiego czasem z 10 osób jedzie)
Ale rzeczywiście BSC nadaje się tam dużo lepiej niż na takie 677.
kaspric napisał: | Swoją drogą ostatnio na 677 często widzę przegub (DABa albo Ikara), czy to na stałe? | Na WPK pisano, że tam koło 15 zamieniają się dwa autobusy ze 126 i 677. Krótki z 677 idzie na 126, a przegub z 126 na 677. Plus jest chyba jeden standardowy przegub na szczytówce.
To jeszcze TŚ skombinowały używany tramwaj dwukierunkowy z Niemiec. Na razie będzie gruntownie testowany na Zawodziu.
Wygląda chyba mniej więcej tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaspric
Administrator
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kopernika
|
Wysłany: Sob 11:58, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
klimatyczne te tramki, mogłoby coś w tym stylu kursować choćby pomiędzy wieczorka i dworcem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
m966
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Eisengiesserei
|
Wysłany: Sob 12:31, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A propos Van Hoola: "Zostało sprowadzone ich 6 z Holandii, są z rocznika 2003. Przygotowałem je do malowania, były biało niebieskie". W sumie to z takimi busami mógłby BSC wejść na każdą linię PKMu. A te MANy odesłać na 120, 198 itp.
PS. A tramwaje między Wieczorka a Dąbrowskiego jak najbardziej. Są starsze od Konstali, ale chyba rzeczywiście dużo lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m966 dnia Sob 12:32, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|