Forum postergliwice.fora.pl Strona Główna

PKM Gliwice / KZK GOP
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 131, 132, 133  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum postergliwice.fora.pl Strona Główna -> Infrastruktura i komunikacja
Autor Wiadomość
kwachu89



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:46, 13 Sty 2010    Temat postu:

Ja tylko czekam na wyniki ankiety Wink ... Wiem że to nic na A4 nie zmienia, dlatego dobrze że mają wpuścić przegubowce, ale będę miał taką tyci satysfakcje Wink ... No i może w ślad za wynikami ankiety pójdą jakieś czyny protramwajowe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwarek



Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 11:43, 19 Sty 2010    Temat postu:

Tak wszyscy (wiadomo gdzie Wink ) psioczyli na te pakietowe przetargi, w których Gliwice mogły dostać aż 32 linie, a tu proszę: przetarg na "wykonywanie usług autobusowego transportu publicznego na 59 liniach komunikacji miejskiej w centralnej części aglomeracji katowickiej".

Wymagania:
136 krótkich, z tego 53 niskie (Gliwice miały 57/38 )
102 przeguby, 20 niskich, 40 ma być >= 1997 (Gliwice 80/20)

Jedyny plus to, w końcu, kary za puszczanie autobusów zwykłych na kursach niskopodłogowych, z czego podobno PKM Katowice słynie.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwarek dnia Wto 11:46, 19 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wix



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Wto 14:46, 19 Sty 2010    Temat postu:

kary to jedno a egzekwowanie to drugie. ja do skuteczności KZK podejdę jak zwykle - z chłodną i skalkulowaną nienawiścią ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ellilamas



Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1856
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice - Zatorze/Gwardii/Sikornik

PostWysłany: Wto 15:31, 19 Sty 2010    Temat postu:

Oni mają jedynie skutecznych kobuszewskich. Skutecznych gdy trzeba wziąć w łapę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mark40



Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:12, 19 Sty 2010    Temat postu:

kaspric napisał:
Dokładnie! Przegub i takt co 15 minut! Very Happy
A jak to coś skoordynujesz z tramwajem w Zabrzu jadącym co 10 minut? W stronę Zabrza pewnie byłoby może lepiej bo łatwiej trafić na tramwaj, ale w stronę Gliwic?

Nie wiem też kogo ten przegub woziłby od Kościuszki do końca trasy, powietrze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaspric
Administrator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kopernika

PostWysłany: Wto 20:25, 19 Sty 2010    Temat postu:

Kurna Mark, Ty wiesz, co to ironia?;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mark40



Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:26, 19 Sty 2010    Temat postu:

Źle zinterpretowałem kontekst wypowiedzi wśród pozostałych. Ale nie banuj mnie za to Razz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m966



Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Eisengiesserei

PostWysłany: Wto 22:12, 19 Sty 2010    Temat postu:

A4 trzeba by chyba podzielić na dwie albo nawet trzy linie. Ciąg Zatorze-Zwycięstwa-Daszyńskiego realizować mogłaby linia 624. Dodatkowo ciąg Wieczorka-Zajezdnia realizować mogłaby linia 259. Oba powyższe to przeguby co 20-30 minut (po zsumowaniu na Zwycięstwa byłby przegub co 10-15 minut). A dla pasażerów z ulic Słowackiego/Dolnej wsi przygotowałbym nową linię, która startowałaby rejonie POCHu (coś a'la dawne 186 bis) i jechałaby do centrum przez Dolnej Wsi, Nowy Świat i Wrocławską (odpowiednio Dworcową, Nowy Świat i Słowackiego) i to mógłby być krótki autobus też co 20-30 minut w szczycie.

Ewentualnie opcja druga: pozostawić A4 jako krótki autobus co 20-30 minut, a na odcinku Wieczorka-Dąbrowskiego przywrócić wahadłowo dwukierunkowy tramwaj. Ale tu raczej nie ma co liczyć na poparcie ze strony obecnych władz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez m966 dnia Śro 13:07, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziutek997



Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grottgera

PostWysłany: Pią 16:49, 22 Sty 2010    Temat postu:

Ja tam na takie życzenia i zachcianki patrzę z przymrużeniem oka... każdemu nie pasuje, ma jakieś pretensje i koncerty życzeń. Ja bym na przykład chciał aby 678 jeździł najlepiej co 10 min! a nie raz na 2 godziny! I jeszcze trochę innych bym wymyślił.
Wiadomo że każdy by chciał aby najlepiej miał przystanek pod samym oknem, kurs gdzie sobie wymarzy bez przesiadek etc...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m966



Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Eisengiesserei

PostWysłany: Pią 18:17, 22 Sty 2010    Temat postu:

Tu nie chodzi o zachcianki, ale o to, jak można w ekonomiczny sposób obsłużyć tak nierówną linię, jak A4, która na początku i na końcu wozi mało kogo, a w środkowym biegu spory nadmiar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wix



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Sob 11:03, 23 Sty 2010    Temat postu:

BSC zakupił z 5 Van Hoolów z Holandii, podobno 3-latki. fajne wynalazki tak na oko: [link widoczny dla zalogowanych]

a przy okazji, dobrze się stało moim zdaniem, że BSC przeszedł na inne linie, bo tam się bardziej nadaje - zwłaszcza na krzaka 93.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaspric
Administrator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kopernika

PostWysłany: Sob 11:18, 23 Sty 2010    Temat postu:

^^ ooo fajnie Very Happy. Wszystkie mają gliwickie barwy?
W ogóle to świeże malowanie? Wygląda super Very Happy

wix napisał:
a przy okazji, dobrze się stało moim zdaniem, że BSC przeszedł na inne linie, bo tam się bardziej nadaje - zwłaszcza na krzaka 93.

patrząc na wielkość drzwi to te woziki na 677 by się nie nadawały Wink. Swoją drogą ostatnio na 677 często widzę przegub (DABa albo Ikara), czy to na stałe?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaspric dnia Sob 11:27, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwarek



Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 1449
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 11:46, 23 Sty 2010    Temat postu:

wix napisał:
a przy okazji, dobrze się stało moim zdaniem, że BSC przeszedł na inne linie, bo tam się bardziej nadaje - zwłaszcza na krzaka 93.
Gdzie krzak? Linia pośpieszna Brzezinka/Łabędy-Waryński-Piwna. Z rannego zjazdu dość często korzystam, i czasem Andersa leci bez zatrzymywania. Ostatnio nawet wsiadając trafiłem na 4-5 pasażerów! W tym 3 kontrolerów. Wink (Od Waryńskiego czasem z 10 osób jedzie)
Ale rzeczywiście BSC nadaje się tam dużo lepiej niż na takie 677.

kaspric napisał:
Swoją drogą ostatnio na 677 często widzę przegub (DABa albo Ikara), czy to na stałe?
Na WPK pisano, że tam koło 15 zamieniają się dwa autobusy ze 126 i 677. Krótki z 677 idzie na 126, a przegub z 126 na 677. Plus jest chyba jeden standardowy przegub na szczytówce.


To jeszcze TŚ skombinowały używany tramwaj dwukierunkowy z Niemiec. Na razie będzie gruntownie testowany na Zawodziu.
Wygląda chyba mniej więcej tak: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaspric
Administrator


Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 4901
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kopernika

PostWysłany: Sob 11:58, 23 Sty 2010    Temat postu:

klimatyczne te tramki, mogłoby coś w tym stylu kursować choćby pomiędzy wieczorka i dworcem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m966



Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 3836
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Eisengiesserei

PostWysłany: Sob 12:31, 23 Sty 2010    Temat postu:

A propos Van Hoola: "Zostało sprowadzone ich 6 z Holandii, są z rocznika 2003. Przygotowałem je do malowania, były biało niebieskie". W sumie to z takimi busami mógłby BSC wejść na każdą linię PKMu. A te MANy odesłać na 120, 198 itp.

PS. A tramwaje między Wieczorka a Dąbrowskiego jak najbardziej. Są starsze od Konstali, ale chyba rzeczywiście dużo lepsze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez m966 dnia Sob 12:32, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum postergliwice.fora.pl Strona Główna -> Infrastruktura i komunikacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 131, 132, 133  Następny
Strona 38 z 133

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin