Autor Wiadomość
Robak
PostWysłany: Pią 23:32, 27 Lut 2009    Temat postu:

Chwilunia, troszkę się już pogubiłem. O jakim tunelu mowa? Jakieś przejście podziemne dla pieszych? Czy opisujecie króciutki tunel kolejowy, gdzie tory z jednej strony przechodzą na drugą stronę szlaku kolejowego i to akurat na wysokości boiska na Sportowej?
gilbertus86
PostWysłany: Pią 23:08, 27 Lut 2009    Temat postu:

Tunel jest na wysokości boiska na końcu sportowej, dobrze widzę?
Na pkt.pl nie ma dokładnych linków jak na google.maps podlinkować można tylko wyniki wyszukiwania np "Gliwice, sportowa" itp Wink
Robak
PostWysłany: Pią 22:20, 27 Lut 2009    Temat postu:

^^ Też nie bardzo wiem gdzie jest to miejsce :/ Monarchi, możesz opisać?
kaspric
PostWysłany: Pią 22:10, 27 Lut 2009    Temat postu:

^^ gdzie dokładnie jest ten tunel?
Monarchi
PostWysłany: Pią 22:05, 27 Lut 2009    Temat postu:

http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geocode=&q=Gliwice&sll=52.025459,19.204102&sspn=6.545959,14.0625&ie=UTF8&ll=50.297893,18.703387&spn=0.006634,0.021887&t=k&z=16

potem odszukaj ma www.pkt.pl mają najdokładniejsze fotki lotnicze G Gliwic 11.2008 ( nie potrafię na PKT podlinkować)
Robak
PostWysłany: Pią 21:55, 27 Lut 2009    Temat postu:

Monarchi ten link chyba nie działa poprawnie. Możesz ponownie wkleić?
Monarchi
PostWysłany: Pią 21:37, 27 Lut 2009    Temat postu:

Na Zatorzu mieszka trochę ludzi i jest tunel pod torami na ul Sportową

tutaj widać to czego nie skończono :
http://www.pkt.pl/mapalocation.ds?streetWithCountry=&cityWithCountry=&countryWithCountry=POL&where=gliwice&defaultCountry=#
m966
PostWysłany: Wto 23:02, 10 Lut 2009    Temat postu:

Robak napisał:
m966 napisał:
2. Przystanek ZNTK to właśnie ten koło wiaduktu.

Masz na myśli przystanek Zabrska to te koło wiaduktu, tak?


^^ Tak.

Ja bym zlikwidował Zatorze (zaludnienie niewielkie i z dala od torów), Śliwki (właściwie to nic tam nie ma; w zupełności wystarczy autobus) i Czechowice (linia i tak jest na uboczu; stosunkowo blisko i do Kuźnicy, i do Pyskowic).
Robak
PostWysłany: Wto 22:52, 10 Lut 2009    Temat postu:

m966 napisał:
2. Przystanek ZNTK to właśnie ten koło wiaduktu.

Masz na myśli przystanek Zabrska to te koło wiaduktu, tak?

Co do zbyt dużej ilości przystanków to jeśli masz na myśli: Zatorze, Kuźnica, Czechowice to zgodzę się, że są mało potrzebne. Lecz z wymienionych zostawił bym albo Kuźnica albo Czechowice. Sam nie wiem który, ale w północnej części Gliwic potrzebny jest przystanek. Uważam, że przydatniejszy byłby mimo wszystko Kuźnica. W pobliskich zakładach pracuje kilka tyś osób. A Czechowice to nieco ponad 600 osób. Więc więcej potencjalnych podróżnych jest przy przystanku Kuźnica. A ludzi z Czechowic można by dowieźć do Kuźnicy autobusem jadącym w kierunku południowym.

Swoją drogą skoro twórcy KRR chcieli budowy przystanku Gliwice Czechowice to pewnie liczyli się z rozwojem tej części Gliwic. Kto wie, może jakieś osiedle na potrzeby Huty/Bumaru. Skoro rozwijano Pyskowice to może i Czechowice chciano zaludnić.
m966
PostWysłany: Wto 22:38, 10 Lut 2009    Temat postu:

1. Jakby trochę za gęsto tych przystanków. Z trzy bym wykreślił.

2. Przystanek ZNTK to właśnie ten koło wiaduktu.

3. Zatorze to pewnie dawny przystanek Lokomotywownia w okolicach ul. Sportowej.
Robak
PostWysłany: Wto 22:10, 10 Lut 2009    Temat postu: Kolej Ruchu Regionalnego

Temat w prawdzie dotyczy transportu szynowego, lecz to jakby osobna historia i nie chciałem by mieszkał.

Każdy kto szukał kiedykolwiek informacji na temat Kolei Ruchu Regionalnego to napotkał na tę bardzo ciekawą stronę:
http://katedr.republika.pl/krr.htm
Wśród przystanków jakie miały powstać widocznych jest 9 gliwickich.
Gliwice Czechowice
G.Kuźnica
G.Łabędy
G.Kopernika
G.Śliwki
G.Gł.
G.Zabrska
G.Zatorze
G.Sośnica
Niemal wszystkie można intuicyjnie umiejscowić na mapie, lecz mam duże wątpliwości co do przystanku Gliwice Zatorze. Ktoś ma pojęcie (lub dostęp do map) gdzie ów przystanek miał być? Bo rozumiem, że Gliwice Zabrska to w okolicy mostu nad torami, a Zatorze to może gdzieś przy ZNTK (tam kiedyś był przystanek kolejowy, a gdy projektowano KRR w ZNTK pracowało jeszcze kilka tyś osób).
Swoją drogą uważam, że w dużej mierze był to świetny projekt i zastanawiając się nad transportem szynowym w Gliwicach warto pamiętać o zamierzeniach KRR

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group